Během jediného týdne na konci léta se protne osud Jude, zdravotní sestry, která žije sama se synem Cielem, a bývalého boxera Silence, jenž se snaží vydělat si na živobytí soupeřením v nelegálních zápasech. Zdařilý a nenápadný celovečerní debut kanadského režiséra Charlese Officera.
Jude, původem z Jamajky, je sama s dvanáctiletým synem Cielem a pracuje jako zdravotní sestra v nemocnici. Jude a Ciel žijí jeden pro druhého, Ciel ví, kdy se jeho matka necítí dobře, a našel si vlastní způsob, kterým se snaží odvrátit od ní vše zlé. Bývalý boxer Silence má dobu své slávy za sebou a nyní už jen soupeří a bojuje v nelegálních zápasech, aby si vydělal na živobytí. Jednoho večera je zraněn a v nemocnici ho ošetří Jude. I když při jejich setkání téměř nepadne ani slovo, pouto mezi nimi je již navázáno a jediný týden na konci léta změní život všem třem. V tomto zdařilém a nenápadném autorském debutu se režisérovi podařilo zachytit pocity lásky, zklamání, smutku, ale i naděje, kterou život přináší, ne slovy, jež nejsou důležitá, ale obrazem a hudbou. Na té se podíleli jeho přátelé i členové vlastní rodiny.