New Denmark
Během dlouhého a nevlídného léta tráví Carla svůj čas prací a starostí o dům, ale hlavně pátráním po zmizelé sestře. Dívce v hledání pomáhají její přátelé a neznámý cizinec. Třetí snímek nekonvenčního a originálního quebeckého režiséra bude v Karlových Varech uveden ve světové premiéře.