Ramírez
Ve dne drogový dealer, v noci sériový vrah osamělých dívek... Thriller o mladíkovi z dobré a zámožné rodiny, který se nakonec stane štvancem sebe samého. Snímek, oceněný v Sitges jako objev roku, má nárok na pozornost nejen díky Geraldině Chaplinové, jež si zde zahrála majitelku umělecké galerie.
Ramírez je atraktivní, sebevědomý a osamocený mladík s uhlazeným chováním a nevyzpytatelnou tváří, bloumající bezcílně životem. Přestože obývá luxusní byt v Madridu a jako příslušník nejbohatší vrstvy netrpí žádným druhem hmotné nouze, zvolil si za životní cestu zločin. Ve dne drogový dealer, v noci nebezpečný lovec anonymních dívek, které se poté stávají předmětem jeho perverzně zaměřených „uměleckých" sklonů. Jeho povaha je zahalena tajemstvím, možná bychom k ní nalezli klíč ve lhostejnosti vůči matce upoutané na lůžko. Posedlost rychlým sexem i fenoménem fotografie se spojují v bludný kruh, až se Ramírez nakonec stává štvancem sebe samého a obětí vlastní bezcitnosti.