Za všechno může Jidáš
Když mladá režisérka avantgardní scény Irena Mirkovićová přijme výzvu vězeňského kaplana dona Iridia, aby se pokusila nastudovat velikonoční pašije s chovanci místního nápravného zařízení, netuší, že jí ta zkušenost změní život. Nejen proto, že setkání s ředitelem věznice Liberem ji konečně přiměje k rozchodu s egocentrickým hercem Cristianem, ale i proto, že se brzy ocitne před neřešitelným problémem: přestože si získá důvěru vězňů, všichni důsledně odmítají přijmout roli Jidáše z důvodů, jež jsou v jejich postavení pochopitelné. Mladé ženě nezbývá než hledat východisko a najde je v originální, ale značně nekonformní úpravě biblického textu. Davide Ferrario natočil komedii s prvky muzikálu v nápravném zařízení v Turíně a většinu postav v ní hrají skuteční vězni. Roli režisérky svěřil polské modelce a herečce Kasie Smutniakové, která už dlouho žije v Itálii a patří mezi často vyhledávané mladé představitelky. Po malých rolích v televizi se začala objevovat v náročnějších autorských filmech.