To je ona
Zatímco se Evie ze všech sil snaží prodýchat porodní bolesti a její manžel ji starostlivě drží za ruku, na druhém konci města si šestiletá Kylie pečlivě rovná panenky. Jednoho dne toto nevinné stvoření svede Evieina manžela a úplně rozvrátí její život. Ano, to je ona. Cena diváků.