Pod povrchem
Dospívající Kaden žije ve strachu a v ohrožení. Jeho přátelství s dívkou jménem Casey a chlapec Lewis, který se poflakuje v jejich ulici, mu dají příležitost ke změně a k sebeobjevení. Hlavní cena poroty za příběh se silným emocionálním nábojem a velmi slibný režijní styl.