Česká RAPublika
Orion, James Cole a Hugo Toxxx na pódiu, ale především mimo něj. Tři přední čeští rappeři, deset skladeb, deset živých – někdy i živelných – filmových situací. První celovečerní film o tuzemském hip hopu získal na plzeňském festivalu českých filmů Finále cenu za nejlepší dokument.