Nedodržený slib
Drama skutečného osudu slovenského Žida Martina Friedmanna za druhé světové války. Epizodická struktura filmu zachycuje všechny významné mezníky Martinova válečného období a soustředí se zejména na základní linii jeho touhy po přežití.