Noční přednášky
Jedna z bezejmenného zástupu uklízečů a uklízeček, bulharská imigrantka Maia, přemítá při rutinním výkonu práce o životě a jeho smyslu a nechává nahlédnout do své překvapivě velmi odlišné minulosti. Existenciální film o uklízení je zároveň poctou tisícům anonymních jedinců, vykonávajících za směšný plat podřadnou práci.
Město se noří do tmy a tisícům anonymních jedinců právě začíná pracovní směna. Vybaveni uklízecím náčiním se tiše pohybují nákupními centry a kancelářskými budovami, zůstávají za nimi desítky vyprázdněných odpadkových košů a mnoho čtverečních metrů naleštěných podlah. Jedna z bezejmenného zástupu uklízečů a uklízeček, bulharská imigrantka Maia, přemítá při rutinním výkonu práce o životě a jeho smyslu a nechává nahlédnout do své překvapivě velmi odlišné minulosti. Režisér, její vnímavý společník při noční směně, označuje svůj krátký dokument za existenciální film o uklízení.