Crackie
Sedmnáctiletá Mitsy žije spolu s babičkou Bride ve zchátralém domě v malém městě na Novém Foundlandu. Bride se přes den přehrabuje na skládce a v noci obšťastňuje muže z vesnice. Autentický snímek, který připomíná filmy Kena Loache, stojí na skvělých hereckých výkonech. I přes smutek a bezvýchodnost některých situací je plný naděje a tragikomických momentů.
Sedmnáctiletá Mitsy žije spolu s babičkou Bride ve zchátralém a zanedbaném domě v malém městě na Novém Foundlandu. Bride se přes den přehrabuje na skládce a kšeftuje s haraburdím a v noci obšťastňuje muže z vesnice. Mitsy se učí kadeřnicí v nedalekém učilišti a sní o tom, že po jeho ukončení odjede žít za matkou do Alberty. Ta o jejích záměrech nemá ani tušení. Mitsy, která se cítí osamělá, se rozhodne obstarat si psa, toho jí však prodavač Duffy nehodlá darovat zadarmo. Bride doufá, že život vnučky bude jiný než ten její, ale bohužel se zdá, že Mitsy dělá stejné chyby jako matka i babička. Autentický snímek, který připomene filmy Kena Loache, stojí na skvělých hereckých výkonech. I přes smutek a bezvýchodnost některých situací je plný naděje, lidskosti a tragikomických momentů. V roli Mitsy exceluje debutující Meghan Greeleyová.