Connor a Suzanne se živí prostitucí a žijí ve squatu spolu s mnoha dalšími bezdomovci a narkomany, lpí na sobě a snaží se čelit drsné realitě i nepříznivému osudu. Až naturalistický snímek je natočen improvizovanou metodou a vedle začínajících herců se v něm objevují i skuteční bezdomovci a narkomani.
Connor a Suzanne byli v dětství spolužáci a nyní se po několika letech znovu setkávají, oba se živí prostitucí a žijí ve squatu spolu s mnoha dalšími bezdomovci a narkomany. Začnou na sobě velmi lpět a společně se snaží čelit jak žalostnému osudu, tak drsné realitě a zneužívání ze strany takzvaně normálních a spořádaných občanů. Velmi naturalistický snímek, který se odehrává převážně na jednom místě, ve staré zchátralé továrně, je natočen improvizovanou metodou a vedle začínajících herců Neila Leipera a Emmy Hartley-Millerové a i u nás známého Garyho Lewise se v něm objevují i skuteční bezdomovci a narkomani. Režiséři, kteří mimo jiné spolupracovali s několika sociálními centry, projevují obrovskou znalost prostředí, lidských osudů i životních situací, do nichž se tito lidé dostávají. Nesoudí je, jen nám zprostředkovávají pohled na ty, kteří žijí na okraji společnosti způsobem, před nímž raději zavíráme oči.