Dlouhá cesta domů
Je noc v jedné z neblaze proslulých čtvrtí v Bukurešti. Diana čeká na poslední autobus, ale žádný už nejede. Protože nemá dost peněz na taxík, rozhodne se jít domů pěšky. Nebude to však obyčejná cesta.