Mrtvý sníh
Skupinka studentů medicíny se chystá odpočívat na osamělé horské chatě. Ze začátku se zdá, že budeme sledovat standardní teenagerský slasher. Záhy na nás ale vyskočí... Vtipný i napínavý gore zombie film se s úspěchem promítal i na MFF Sundance.