Potlesk
Dánský režisér Martin Pieter Zandvliet debutuje sugestivním psychologickým portrétem herečky, kterou alkohol připravil o všechno a ona se nyní, po odvykací léčbě, snaží získat zpět to, na čem jí (jak alespoň ona sama tvrdí) záleží nejvíc: své dva malé syny.
Potlesk právem provázel Theu na jevišti, v osobním životě ovšem tato žena, stejně charizmatická jako manipulativní, sklízela hořké plody své slabosti pro alkohol. Pila jsem jako duha, říká prostě, když vysvětluje, proč zkrachovalo její manželství a ona se dobrovolně vzdala péče o své dva malé synky. Teď ale ukončila odvykací léčbu a zoufale se snaží získat zpět místo v životě svých tří mužů, kteří ale mezitím zakotvili v poklidém a vyrovnaném vztahu s psycholožkou Maiken. Bude její snaha stačit? Anebo ji přemohou démoni minulosti? Debutující režisér Martin Pieter Zandvliet obratně mísí popis Theina vnitřního zápasu s jejím divadelním já, kdy ztělesňovala Marthu v Kdo se bojí Virginie Woolfové? a její pocity a osudy s její hrdinkou nebezpečně kolidovaly.