Deník mafiána
Pravdivý příběh Antonia Perroneho, který se v osmdesátých letech minulého století stal zakládajícím členem a bossem jihoitalské zločinecké organizace Sacra Corona Unita a dnes si odpykává devětačtyřicetiletý trest.
Pravdivý příběh Antonia Perroneho, univerzitního studenta ze spořádané středostavovské rodiny, který se v osmdesátých letech minulého století stal zakládajícím členem a bossem zločinecké organizace Sacra Corona Unita. Na rozdíl od sicilské Cosy Nostry nebo neapolské Camorry byla nově vzniklá S. C. U. záležitostí mladé generace, která v dosud „nekontaminované" jihoitalské Apulii zavedla organizovaný zločin jako nejsnadnější způsob, jak si obstarat prostředky k pohodlnému životu. Autentické svědectví Perroneho manželky je v „hybridním" dokumentu doplněno archivními záběry, inscenovanými sekvencemi či nepoužitými scénami z hraného snímku na totéž téma, natočeného o rok dříve. Samotný Perrone, který z devětačtyřicetiletého trestu strávil prvních patnáct let v izolaci, se ve filmu objevuje prostřednictvím vlastních slov, jimiž svůj vzestup a pád popsal v autobiografické knize.