Anders & Harri
Anders a Harri jsou nejlepší přátelé. Jednoho dne se vydávají na výlet do městečka Geta, kde se v roce 1918 stalo tragické železniční neštěstí. Návštěva pamětního místa se jich dotkne natolik, že o něm napíší píseň. Nesentimentální film o přátelství, strachu a vlacích.
Anders a Harri jsou nejlepší přátelé. Mají rádi hudbu, ale Andersovou vášní jsou i vlaky. Jednoho dne se vydávají na výlet do městečka Geta, kde se v roce 1918 stalo tragické železniční neštěstí. Návštěva pamětního místa jimi pohne natolik, že o něm napíší píseň. Proslulá švédská režisérská dvojice dokazuje, že ke kinematografickému vystižení podstaty hlubokého citu stačí i třináct minut. Ač dojemný, přesto nesentimentální film o přátelství, strachu a vlacích.