Anas je svérázný Palestinec, který byl kdysi nadějným sportovcem a zároveň uvaděčem v kině. Jedné noci však šokující zážitek změnil jeho život. Španělský tvůrce nabízí originální směs stylizovaného dokumentu a reportážního vhledu do skličující reality, v níž se jeho nevšední hrdina snaží vést normální život.
Anas Zaghlul z města Nábulus je svérázný Palestinec, který byl kdysi nadějným sportovcem a zároveň uvaděčem v kině. Před několika lety našel za temné noci na ulici zohavenou mrtvolu palestinské ženy, na níž byla vykonána pomsta kvůli údajné „spolupráci" s Izraelci. Od té doby Anas ví, co znamená pohybovat se na pokraji šílenství. Tvůrce s vnímavým okem kameramana sugestivně propojuje filmovou evokaci stavu mysli jedince s reportážním vhledem do skličující reality okupovaného území, jež připomíná noční můru bez konce. K navození intenzivního existenciálního pocitu používá neotřelých obrazových symbolů a literárních textů (např. Robert Walser). Jeho nevšední hrdina Anas se ohlíží za dětstvím a mládím, probírá se vzpomínkami na přátele a bratra, kterému alkohol zkrátil život. Navzdory občasné konfrontaci s psychiatry či s imámem hovořícím o posedlosti ďáblem se Anas snaží vést klidný život.