Debutující filmař se rozhodl dobrat se příčin letité nevraživosti mezi jeho otcem a stárnoucím panem Frostem, dvěma muži, jejichž zahrady spolu odnepaměti sousedí. Inscenovaný dokument s podmanivými obrazovými kompozicemi a suchým humorem svérázných obyvatel západního Jutska.
Debutující filmař se vyzbrojen kamerou rozhodl rozebrat příčiny letité nevraživosti panující mezi jeho otcem a stárnoucím panem Frostem. Dávné nedorozumění mezi dvěma muži, jejichž zahrady spolu bezprostředně sousedí, přerostlo za patnáct let v zášť živenou naprostou absencí jakékoli komunikace. „Sousedské" drama ve formě inscenovaného dokumentu zaujme především podmanivými obrazovými kompozicemi a odzbrojujícím suchým humorem, který obohacuje originálně vedená interview.