Wagah
Do roku 1947 byly Indie a Pákistán součástí Britské Indie. Svérázný „festival" symbolického uzavírání hranic, který se odehrává každý večer na jediném hraničním přechodu Wagah, na okamžik symbolicky propojuje dva národy, jež se i po desítkách let cítí jako součást jednoho celku.
Wagah, jediný přechod na téměř tři tisíce kilometrů dlouhé indicko-pákistánské hranici, se každou noc stává místem mimořádné události. Davy lidí přihlížejí spektáklu symbolického uzavírání hranic, po jehož vyvrcholení se snaží dostat k bráně co nejblíže, aby pozdravili své dřívější sousedy. Až do rozdělení v roce 1947 byly totiž Indie a Pákistán součástí jednoho celku. Svérázný „festival", jehož průběhem diváka provází trojice chlapců prodávajících DVD, představuje navzdory svému obsahu jediný okamžik aspoň symbolického znovuspojení dvou národů.