Nový dokument Miroslava Janka je intimní výpovědí o životě zpěvačky Kateryny Kolcové-Tlusté. Ukrajinská rodačka se zrakovým postižením žije, studuje a vystupuje v Čechách. Jedním z největších objevů domácí hudební scény se stala i díky podmanivé interpretaci židovských lidových písní.