Nick Cave se skupinou Grinderman, Portishead, Animal Collective, Sonic Youth, The Yeah Yeah Yeahs, Grizzly Bear, Belle and Sebastian, Battles a desítky dalších: ti všichni účinkují v koncertním filmu, který metodou DIY, tedy „udělej si sám", portrétuje stejnojmenný kultovní festival. All Tomorrow’s Parties je přesvědčeně nezávislá přehlídka, kterou dnes mnozí hudební příznivci pokládají za zásadní událost ve světovém měřítku. Hudebníci a posluchači tu několik dnů žijí v těsném společenství, v intimní komunitní atmosféře, která je průsečíkem čerstvé hudební scény, svérázné zábavy a táborového životního stylu. Pro každý festival je určen hudebník nebo skupina, kteří sestavují víkendový program ze svých hudebních oblíbenců. Akce se pak konají mimo sezonu v přímořském táborovém centru. Thurston Moore ze skupiny Sonic Youth charakterizoval festival jako „dokonalý hudební mix". Film je mozaikou a asambláží záběrů z kamer Super8, videokamer a mobilů: na portrétu „svého" festivalu se podílí přes dvě stovky filmařů, příznivců a muzikantů z nedávné historie festivalu. Klíčový podíl mají filmaři Jonathan Caouette a Vincent Moon (od něhož náš festival uvádí i pásmo Malé modré nic).