Bez konce
Válečný veterán Martin spatří jednoho dne v pornoverzi Červené Karkulky krásnou Desu. Prostřednictvím Roma Djura se s dívkou seznámí a koupí ji od jejího pasáka. Těžce traumatizovaná Desa nedokáže pochopit, že nejde jen o dalšího muže, který ji chce zneužívat. Ke slovu se hlásí temná minulost, jež i po válce zatěžuje životy obou protagonistů... Zkušený režisér Vinko Brešan natočil tragikomický příběh lásky ve světě, kde, jak se zdá, jsou všechny lidské hodnoty vystaveny na prodej nebo odsouzeny k cynickému zničení.