Chamsa
Třináctiletý Marco, jemuž nikdo neřekne jinak než Chamsa, uteče od své adoptivní rodiny zpět do romského tábora v Marseille, ve kterém vyrostl. Sní ale o lepší budoucnosti. Vizuálně vytříbený snímek byl uveden ve světové premiéře na loňském festivalu v Locarnu.