Lailiny narozeniny
Abu Laila pracuje jako soudce, ale protože úřad už nemá peníze na jeho výplatu, musí se stát taxikářem. Jednoho rána nasedá do taxíku obtížen slibem, který dal manželce: musí být zpátky doma už v osm hodin, aby stihl narozeninovou oslavu jejich dcerky. Chaotický všední den v Palestině mu však začne stavět do cesty nejrůznější překážky. Režisér Rashid Masharawi se pokouší hledat oporu v nadějeplném pohledu na domácí realitu, zaměřeném na objektivní hodnoty mezilidských vztahů.