Goodbye Solo
Příběh filmu se odehrává ve Winston-Salemu v Jižní Karolíně. Senegalského taxikáře Sola si najme sedmdesátiletý William a má zvláštní prosbu, aby ho za dva týdny odvezl na horu Blowing Rock. Během té doby se mezi muži vyvine pouto, které by se mohlo nazvat přátelstvím.
Příběh filmu se odehrává ve Winston-Salemu v Severní Karolíně. Senegalského taxikáře Sola si najme sedmdesátiletý William a má zvláštní prosbu, aby ho za dva týdny odvezl na horu Blowing Rock. Nevšední přání Sola zaujme, a aniž by žádal o souhlas, začne se o svého pasažéra starat a rozhodne se vstoupit do jeho života a zjistit, co má v plánu. Nejprve ho tajně sleduje a posléze ho dokonce seznámí se svou přítelkyní a nevlastní devítiletou dcerou Alex. Mezi Solem a Williamem za dva týdny vznikne pouto, které by se dalo nazvat přátelstvím. Bahraniho silnou stránkou je realističnost a bezprostřednost jeho filmů, tu se mu daří zachovat i v tomto snímku stejně jako jistou naději, kterou režisér svým hrdinům nikdy neupře. Film byl poprvé uveden na loňském festivalu v Benátkách v sekci Horizonty.