Zero Bridge
Režisér Tariq Tapa ve svém debutu zasazeném do současného Kašmíru rozehrává příběh dvou mladých lidí, kteří touží po lepším životě a odmítají jen rezignovaně přežívat. Díky obsazení neherců a téměř dokumentární vizuální podobě dosahuje režisér maximální autenticity.