Nic osobního
Soukromý detektiv Zimin dostane lukrativní zakázku na sledování milenky muže, který chce zůstat v anonymitě. Na videozáznamech vidí jen osamělé večery nemladé lékárnice Iriny. Ze zájmu i soucitu ženě zatelefonuje, aniž tuší, jak neetickou hru rozpoutal.
Zimin je zkušený zaměstnanec detektivní agentury. Na své práci neshledává nic vzrušujícího, rutinní a nevzrušivé je i jeho manželství. Spolehlivě plní, co se po něm vyžaduje. Jednoho dne získá lukrativní zakázku na sledování ženy od muže, který chce zůstat v anonymitě. Na černobílém monitoru se opakují osamělé večery nemladé ženy, záznamy cizího neštěstí, hysterických záchvatů pláče. Lékárnice Irina vzbudí jeho zájem i soucit. Přes závaznou diskrétnost jí zatelefonuje a nahraje si její reakci. Povzbuzený vstřícností ženy se stylizuje do role nápadníka, aniž si uvědomuje, že si tak kompenzuje citovou nenaplněnost vlastní existence, a aniž tuší, jak neetickou hru rozpoutal. Pokus o změnu dvou osudů je předem odsouzený k nezdaru… Psychologické drama režisérka graduje variováním zápletek různých fází sledovaného vztahu a neustálým střídáním subjektivních a objektivních záznamů jeho vývoje.