Nestyda
Svou „neromantickou komedii" natočil Jan Hřebejk podle knižního bestselleru nejúspěšnějšího českého spisovatele současnosti Michala Viewegha. Jejím hrdinou je muž v nejlepších letech Oskar, který se v rámci krize středního věku pouští do pozdní honby za „skutečnou láskou". Zjištění, že manželka má příliš velký nos, způsobí, že se nad životem populárního hlasatele počasí začínají stahovat mraky.
Úspěšný režisér Jan Hřebejk, oblíbený český herec Jiří Macháček a autor knižních bestsellerů Michal Viewegh se sešli při práci nad příběhem přelétavého Oskara, který má všechny důvody počítat se mezi šťastné a úspěšné muže v nejlepších letech. Daří se mu zvládat role milovaného manžela, laskavého otce i populárního televizního moderátora. Oskara však jednoho sobotního rána zaskočí zjištění, že jeho manželka má příliš velký nos. Jak s ní mohl tak dlouho žít? Do portfolia svých aktivit si přibere ještě mladou, krásnou, ale hloupou milenku, kvůli níž posléze opustí dosavadní rodinu. Neurotický pocit, že život bez opravdové lásky nemá smysl, ho žene z extrému do extrému, takže se současně zaplétá i s postarší zpěvačkou Norou. Nad životem muže, který dokázal televizním divákům s úsměvem předpovědět i to nejhorší počasí, se začínají stahovat mraky... Spisovatel Michal Viewegh s nadsázkou označuje projekt, který inspirovala jeho knížka Povídky o manželství a sexu, jako „neromantickou komedii".