Nejsem tvůj přítel
Sara miluje Marka a čeká s ním dítě. On ji má také rád, ale miluje i Sofii. Ta vzhlíží k Andrasovi – jenže ten je ženatý s Ritou, která pečuje o mladičkou Natašu... a tak dál. Ve svém novém projektu potvrzuje režisér György Pálfi (Taxidermia) pověst experimentujícího provokatéra. Vypjatě cynická mozaika odcizených vztahů skupinky obyvatel moderní Budapešti vznikla během dvaceti dnů na základě improvizace filmového štábu a devíti hereckých amatérů.
Sára miluje Márka a čeká s ním dítě. On ji má sice také rád, ale miluje i Sofii. Té se nelíbí, že je podváděna: byla by raději, kdyby ji někdo hýčkal. Mohl by to být třeba András – jenže ten už hýčká svou ženu Ritu. A ta zase zištně pečuje o mladičkou Natašu, kterou by rád využil kdekdo. A co na to Jimmy, a zvlášť Etele, kterému se mimochodem velmi líbí Sára? Skupinka obyvatel moderní Budapešti je provázaná složitými a zištnými vztahy, vyděračskými city a ponižujícími pouty závislosti. Muži a ženy se ovšem ve stejných situacích chovají různě... Ve svém novém projektu potvrzuje režisér György Pálfi pověst experimentujícího provokatéra. Vypjatě cynická mozaika odcizených vztahů vznikla během dvaceti dnů na základě improvizace filmového štábu a devíti hereckých amatérů. Temný snímek o neřešitelných vztazích kontrastně uvozuje krátký dokument o čtyřletých dětech v mateřské škole. Ani zde ovšem nejsou vztahy nijak idylické...