Nonko
Kazujoši Kumakiri svými filmy podává silně empatické a nevybíravě upřímné portréty společenských outsiderů v patových situacích. Tentokrát se zaměřuje na vyprahlou třicátnici Nonko, která po neúspěšné herecké kariéře žije v maloměstě u rodičů. Do jejího trudného života náhle vstoupí dva muži.
Nobuko snila o tom, že v Tokiu prorazí jako herečka. Namísto toho žije rozvedená třicátnice s filmografií čítající hrstku snímků pro dospělé v rodném maloměstě u rodičů, jimž pomáhá s údržbou šintoistické svatyně. Herecký pseudonym Nonko, kterým ji její známí oslovují, permanentně připomíná vyprahlé a o ideály připravené ženě její neúspěch – stejně jako dveře do dětského pokoje v domě rodičů polepené jejími naivními dětskými vzory. Pro své okolí je Nonko odepsaná a i ona sama se zřekla jakýchkoli ambicí na štěstí. Do jejího života náhle vstupují dva muži – idealistický, cílevědomý mladík a její bývalý manžel. Režisér i tentokrát uplatňuje svůj silně empatický a nevybíravě upřímný přístup k outsiderům. Zahrnutím bezprostředních sexuálních scén, které významně dokreslují postavu hrdinky, se film hlásí k odkazu japonských vytříbených „ženských" erotických filmů ze 70. let.