Piráti na vlnách
V roce 1966 se ve vlasti Beatles a Rolling Stones omezuje vysílání rockové hudby na dvě hodiny týdně. Skupinka rozhněvaných diskžokejů se natruc jediné oficiální rozhlasové stanici BBC rozhodne rozjet pirátské vysílání. Jejich Radio Rock vysílá čtyřiadvacet hodin denně z lodi plující v mezinárodních vodách Severního moře – a poslouchá ji víc než polovina britské populace. Po romantické komedii Láska nebeská nabízí úspěšný britský scenárista Richard Curtis svůj další hvězdně obsazený režijní počin.
V roce 1966 – v nejslavnější éře britské populární hudby – věnuje jediná oficiální rozhlasová stanice BBC rokenrolu pouhé dvě hodiny vysílacího času týdně. Skupinka rozhněvaných diskžokejů se rozhodne rozjet pirátské vysílání, kde by svou milovanou hudbu hráli čtyřiadvacet hodin denně. A 25 milionů lidí – víc než polovina britské populace – začne poslouchat jejich Radio Rock, vysílající mimo britské území, z lodi plující na vlnách éteru a v mezinárodních vodách Severního moře… Piráti hrubě porušující zákon jsou však pro ministra Dormandyho natolik nepřijatelní, že se rozhodne je zlikvidovat. Jestlipak si to fanoušci Radia Rock nechají jen tak líbit? Po romantické komedii Láska nebeská nabízí úspěšný britský scenárista Richard Curtis svůj další hvězdně obsazený režijní počin. Příběh o partě vzbouřených diskžokejů nepostrádá autobiografické rysy: pirátské rockové vysílání totiž poslouchal po nocích jako kluk.