Dokument o lásce k filmu, nadšeném amatérství a indickém Supermanovi. Supermani z Malegaonu vypráví o skupině filmových amatérů, která v malém městečku v zapadlém koutě Indie natáčí pro své potěšení parodie filmových hitů. V natáčení hledají únik ze světa náboženského napětí a ekonomických problémů.
Dokument o lásce k filmu, nadšeném amatérství a indickém Supermanovi. Supermani z Malegaonu vyprávějí o skupině filmových amatérů, kteří v malém městečku v zapadlém koutě Indie natáčejí pro své potěšení parodie filmových hitů. Ve filmování hledají únik ze světa náboženského napětí a ekonomických problémů. Vtipný, dojemný a hravý snímek sleduje přípravy i samotné natáčení vlastní verze slavného Supermana, v němž se kříží Hollywood s Bollywoodem. Filmoví amatéři z textilního městečka Malegaon se potýkají s náročností práce se zeleným pozadím či se sháněním neherců. Nakonec ale i oni naučí svého Supermana létat. S jemným humorem film odhaluje i rozpory současné Indie a víru, že radost ze života dokáže život zlepšit.