Hlavní postavou filmu je Martina, která je přesvědčena o tom, že musí zpívat. Hlásí se na konzervatoř, kde jí řeknou, že její hlas daným pěveckým nárokům určitě neodpovídá. Film se zabývá tématem nemožnosti naplnění lidských tužeb, tématem silné touhy po něčem, čeho nelze dosáhnout.