Dva herci ztvárňují dvojici, která se hádá a líbá. Ve skutečnosti se neznali, dokud se neseznámili během natáčení. Jejich odlišné světy se střetnou. Oba něco hledají, ale navzájem si nerozumějí. Nejde o příběh lásky, ale o příběh boje, o citovou blízkost i odcizení, o naděje a obavy.