Eamon
Malý Eamon stále velmi rád spí v posteli s maminkou Grace, což se nelíbí jeho otci, Graceinu příteli Danielovi, jenž se cítí odstrčený a frustrovaný Graceiným nezájmem. Když je rodina nucena strávit týdenní dovolenou u moře, její problémy vygradují. Neokázalý, v nevzrušivém tempu plynoucí snímek, který se nejen díky originální pointě vyplatí sledovat až do konce, je slibný celovečerní debut.
Malý Eamon stále velmi rád spí v posteli s maminkou Grace, což se nelíbí jeho otci a Graceinu příteli Danielovi, který se cítí odstrčený a frustrovaný Graceiným nezájmem. Eamon si vychutnává matčinu přízeň, která končí ve chvíli, kdy se během jeho školních prázdnin celá rodina nedobrovolně vydá na týden k moři na opuštěné irské pobřeží. Grace se celé dny slastně opaluje na pláži a pokukuje po svalnatém a opáleném surfaři a její muži jsou jí na obtíž. Příběh tří zcela nesourodých hrdinů plyne v pomalém a nevzrušivém tempu s minimem zásadních dialogů, vše důležité se odehrává pod povrchem a v jejich nitru. Režisérka nechává divákovi prostor domyslet motivace a důvody nespokojenosti svých postav a postupně velmi nenásilně posouvá svůj zájem od Grace přes Daniela až k malému Eamonovi, jehož nenadálé gesto snímek ukončuje. Neokázalý, impresionisticky laděný snímek, který se nejen díky zcela originální pointě vyplatí sledovat až do konce.