Mladá distingovaná yuppie se po pohřbu matky vydává za pomoci své starší zemité sestry najít otce, kterého nikdy nepoznala. Klasicky rozvržené road movie ústí do překvapivě komplexního a originálního díla, kde není důležité, kam cesta hrdinky zavede, ale jak je vnitřně promění.
Na pohřbu matky se znovu setkávají dvě odloučené sestry, které jsou svým pravým opakem, mimo jiné proto, že mají různé otce. Starší zemitá Myung-ju je svobodná matka, pracuje na rybím trhu a žije spolu s tetou v matčině domě. Mladší distingovaná Myung-eun své vazby s rodinou dávno rozvázala a jako yuppie žije ve městě, ale pohřeb v ní znovu oživí nutkání vyhledat svého otce. Pomoci jí v tom má adresa na starém dopisu a také sestra, která má na jejího otce vzpomínky z doby, kdy žil s jejich matkou. Jeden z nejvyspělejších jihokorejských debutů posledních let maximalizuje koncept road movie coby cesty, jež není důležitá tím, kam postavy fyzicky dovede, ale jak je vnitřně promění. Film překvapí originálním, precizně vystavěným scénářem, který důmyslně využívá rámec melodramatu, aby vykreslil nesnadno uchopitelnou situaci skrytou pod žánrovým povrchem.