Rozumné řešení
Celovečerní hraný debut Jörgena Bergmarka podle skvělého scénáře Jense Jonssona přináší osvěžující a velmi originální pohled na netradiční čtyřúhelník. Erland a Sven-Erik jsou nejlepší přátelé. Velký problém nastává, když se Erland zamiluje do kamarádovy ženy Karin a navrhne, aby oba manželské páry spolu žily pod jednou střechou. Film s výbornými hereckými výkony měl premiéru na festivalu v Benátkách 2009.
Erland a jeho nejlepší kamarád Sven-Erik žijí v malém průmyslovém městě na severu Švédska, oba jsou šťastně ženatí a spokojení. Ve volném čase vede Erland se svou ženou May v místním kostele „školu manželství", jakýsi diskusní kroužek pro všechny, kteří chtějí mít tak dokonalý partnerský vztah jako oni, vztah založený na vzájemném respektu, porozumění, a především na tom, že o všech probémech se musí mluvit. Velký problém se ale objeví právě v Erlandově životě, když se zamiluje do manželky Svena-Erika Karin. Jeho příštím zcela racionálním krokem je návrh, že si o tom všichni čtyři musí promluvit a zvážit jeho plán, jenž se mu jeví jako jediné možné řešení: všichni čtyři budou žít pod jednou střechou podle desatera, které společně sepíší. Netradiční experiment šokuje celou maloměstskou komunitu. Jak daleko jsou hrdinové připraveni jít ve jménu lásky? Zvítězí vášnivé vzplanutí nad vztahem po léta pečlivě budovaným? Skvěle napsaný film s výbornými hereckými výkony měl premiéru v benátském Týdnu kritiky 2009.