Soukromé hodiny
Fascinující a z morálního hlediska komplikovaný příběh dospívání, v němž skupinka dospělých přátel připravuje mladičkého Jonase na reparát. Kromě toho mu však radí s jeho prvními romantickými i sexuálními zkušenostmi. Kde končí svoboda zmiňovaná v originálním názvu filmu?
Vynikající morálně-psychologické drama vypráví příběh dospívajícího Jonase (Jonas Bloquet), který sice dobře hraje tenis, ale ve škole se mu moc nedaří. Od rozvedených rodičů příliš pomoci očekávat nemůže. V tenisovém klubu se Jonas seznámí s několika přátelskými třicátníky a jeden z nich se nabídne, že mu během letních prázdnin pomůže s přípravou na reparát. Hodiny se však neomezují pouze na učební látku. Starší kamarádi mu radí s jeho ranými romantickými a sexuálními zkušenostmi s přítelkyní Delphine (Pauline Etienneová). A nezůstane jen u rad. Výsledkem je pečlivě vystavěný a dobře zahraný postupně gradující příběh dospívání, v němž je svoboda zmiňovaná v originálním názvu filmu podrobena pečlivému zkoumání. Mottem filmu by se tak mohly stát „hranice v nás".