Chloe
Catherine a David Stewartovi jsou navenek úspěšný pár, jehož dokonalost dotváří talentovaný syn. Catherine však jednoho dne pojme podezření, že je jí David nevěrný. Rozhodne se otestovat jeho věrnost a nastražit mu do cesty pokušení v podobě prostitutky Chloe… V komorním thrilleru o nevěře a důvěře prozkoumává režisér Atom Egoyan různé aspekty mezilidských vztahů ve stylu svého legendárního snímku Exotica (1994).
Catherine Stewartová je gynekoložka a se svým manželem Davidem představuje navenek úspěšný pár, jehož dokonalost dotváří talentovaný syn. Catherine však jednoho dne pojme podezření, že je jí David nevěrný. Rozhodne se otestovat manželovu věrnost a nastražit mu do cesty pokušení. Netuší ovšem, že krásná, chytrá a vyzývavá prostitutka Chloe, kterou si najme, změní i její vlastní život. Osudová souhra nepředvídatelných okolností začne ohrožovat celou rodinu... Ve hvězdně obsazeném komorním thrilleru o nevěře a důvěře prozkoumává režisér Atom Egoyan různé aspekty mezilidských vztahů ve stylu svého legendárního snímku Exotica. Podobně jako v tomto ceněném filmu z roku 1994 se i Egoyanovi noví, navenek sociálně i emocionálně stabilizovaní hrdinové ocitají ve vleku sexuální přitažlivosti i finančních mechanismů. Příčiny chování Chloe jako „ženy ve středu" přitom zůstávají divákovi i dívčinu okolí dlouho skryté.