Špatná rodina
Mikael je autoritativní otec. Po smrti první manželky přichází k jeho druhé manželce a dvěma synům již dospělá dcera Tilda. Ta navazuje intimní vztah se svým nově objeveným bratrem. Mikael se snaží zabránit nežádoucímu milostnému vzplanutí. Tragikomedie o severské uzavřenosti a potřebě skutečného citu.
Mikael je vážený soudce. Především je ale nekomunikativní a autoritativní otec, který žije v rozlehlém bytě se svým invalidním otcem, druhou manželkou a dvěma syny. Zprávu o smrti své první ženy přijímá Mikael s ledovým klidem. Ne tak už příchod Tildy, dcery z prvního manželství, která začne jevit citovou náklonnost ke svému o málo mladšímu a po letech nalezenému bratrovi Danielovi. Ke zděšení Mikaela jsou její city opětovány. Otec se snaží zabránit sourozeneckému milostnému vzplanutí a uchyluje se ke stále brutálnějším metodám, jak uvést vše do pořádku. Tragikomický příběh, v němž značně převládají vážné tóny, je narativně sevřeným psychodramatem, zkoumajícím uzavřenou severskou povahu soudce Mikaela. Ten prahne po lidském pochopení a skutečné komunikaci, ale vše skrývá za kamennou tváří a obsesní touhou udržet ve své rodině pořádek.