Tucker & Dale vs. Zlo
Upocení zálesáci Tucker a Dale jsou kámoši na život a na smrt, kterým vždy zvedne náladu dobře vychlazené pivo. Jejich vysněnou kutilskou dovolenou na chatě uprostřed lesa však naruší skupina hysterických vysokoškolských studentů. Drze komediální pocta krvavým hororům si střílí ze stereotypů, jakými se proslavil např. Pátek třináctého.
S velkorysou zásobou piv a arzenálem hrozivě vyhlížejícího nářadí přijíždějí dva zálesáčtí burani na chatu ukrytou hluboko v hvozdech Západní Virginie. Nedaleko se ve stejný den chystá k víkendovému pikniku skupina univerzitních studentů, které jejich samozvaný lídr ihned vystraší hrůznou historkou, jež se v těch místech kdysi odehrála. Ačkoli se další vývoj filmu zdá předvídatelný, překvapení se tentokrát koná. Drzá pocta krvavým hororům, jež se stala diváckým hitem půlnoční sekce letošního festivalu Sundance, nabízí zcela odlišný pohled na vývoj událostí typický např. pro Texaský masakr motorovou pilou, Pátek třináctého nebo Fargo. V hororové komedii s neodolatelnými romantickými prvky, která bourá stereotypy, excelují fanouškům žánrových filmů povědomí Tyler Labine a Alan Tudyk coby titulní duo dobrosrdečných kámošů, jimž se poněkud zvrtne plán strávit dovolenou zvelebováním chaty.