Red Hill
Mladý policista Shane se právě přistěhoval se svou těhotnou manželkou do městečka Red Hill. Hned první služební den v novém městě se ale mění v noční můru. Do města se vrací nemilosrdný vrah Jimmy Conway. Temný a zručně natočený thriller s vynikající kamerou je debutem Patricka Hughese.
Mladý policista Shane Cooper se právě přistěhoval do malého města Red Hill, kde se chce usadit se svou těhotnou ženou Alice. Hned první služební den v novém místě ale přichází zpráva, že z vězení utekl Jimmy Conway, nenapravitelný vrah. Ten se vrací do Red Hill, aby vykonal pomstu. Poklidná služba se tak pro Shana rychle mění v noční můru. Pokud má přežít den a noc, musí vzít zákon do vlastních rukou. Temný a zručně natočený thriller, který vyniká vytříbenou kamerou, se odehrává během jediného dne a noci a nechybí v něm velká dávka explozivního násilí a krutostí. Příběh se soustředí na vztahy mezi Shanem, drsným vedoucím místních policistů starým Billem a znetvořeným bezcitným vrahem Conwayem. Režijní debut Patricka Hughese je moderní policejní drama natočené ve westernovém stylu. Hughesovou inspirací byly filmy Roberta Rodrigueze, bratří Coenů a George Millera.