Vztahy
„Co by to byl ten biosexuál?" Na tuto otázku odpovídá v dokumentu o. s. Inventura mladý muž s autismem. Co pro lidi s mentálním hendikepem znamená láska a sex? Chtěli by založit rodinu? Otevřené rozhovory potvrzují, že mentálně hendikepovaní lidé opravdu nejsou věčné děti.