Příběh o chlapci, dívce a její kočce
Film pobavil publikum Normálního festivalu 2006 a byl promítán na několika zahraničních festivalech. Autor snímku Josef Fojt je chodící encyklopedií animovaného filmu a animaci si sám poprvé vyzkoušel v Příběhu o chlapci, dívce a její kočce, vytvořeném na námět Lenky Vochocové.