Letargický Falco má mnohem radši jízdu metrem než komunikaci s lidmi. Anja je plná energie a sní o tom, že se stane fotografkou. Oba mají jedno společné: jejich mentální hendikep není ve srovnání s jejich příběhem a tvorbou až tak podstatný.