Coping Strategies
Na surrealistickém filmu o mladíkovi s mentálním hendikepem, který se snaží stát se samostatným, spolupracovali herci divadelního souboru Moment by Moment Theatre Company s Billem Nighym. Film navazuje na britskou humoristickou tradici skupiny Monty Python nebo The Young Ones.