Sladké zlo
Francouzský režisér Olivier Coussemacq debutuje psychologickým thrillerem o patnáctileté dívce, která se vnutí staršímu manželskému páru. Přivedla ji do domu soudce van Eycka a jeho ženy skutečně jen náhoda? A co z toho, co Céline vypráví o své minulosti, je pravda? Je dívka vetřelcem, anebo naopak obětí?
Patnáctiletá Céline ví o životě víc, než by příslušelo jejímu věku. Potlouká se po ulicích a s pomocí svého přítele Romaina přežívá díky vyzývavosti a bezohledné pragmatičnosti. Tajně přespává v zahradním domku luxusní vily, kde ji také jedné noci náhodou objeví majitel domu, soudce Henri van Eyck. Navzdory zdrženlivosti své ženy Nathalie se dívky ujme a Céline si postupně získává jejich náklonnost a zájem. Křehká rovnováha vzájemné důvěry však dostane vážné trhliny, když se ze sítě lží, které dívka svým ochráncům vypráví, začnou vynořovat skutečné motivy jejího jednání... Debutující režisér Olivier Coussemacq si zvolil formu psychologického thrilleru se záměrem znejistit divákovy zažité morální normy a postoje. Jednoznačnost v hodnocení jeho postav se postupně rozplývá a hranice mezi viníky a oběťmi stírá.