Černé pole
Vizuálně podmanivý celovečerní debut se odehrává v Řecku v roce 1654. K ženskému klášteru na útesu hory přijíždí těžce zraněný janičár. Raněný je ošetřován i sestrou Anthi, která se do něj zamiluje. Drama o hledání především sexuální identity a svobody vyniká vytříbeným obrazovým ztvárněním.
Vizuálně podmanivý celovečerní debut Černé pole se odehrává v Řecku roku 1654. K ženskému klášteru na útesu hory přijíždí těžce zraněný janičár. Sestry jej berou k sobě do kláštera a starají se o něj. Raněný je ošetřován i sestrou Anthi, která se do vojáka zamiluje a později mu pomáhá k útěku. Obsahové těžiště filmu nespočívá v historickém kontextu, ale ve vztahu dvou hlavních postav, a především v hledání svobody a identity dívky Anthi. Zprvu tichá řádová sestra, skrývající překvapivé tajemství, v sobě odhaluje dosud nepoznané touhy, které vedou k radikální proměně pohledu na sebe sama. Debutujícímu Marinakisovi, jenž je kromě režie podepsán i pod scénářem, se podařilo natočit silné drama o hledání sexuální i genderové identity. Černé pole je obrazově vytříbený příběh o snaze osvobodit se od norem a pravidel utvořených společností. Film vyniká podmanivou atmosférou a velice pečlivou výpravou.