Dvojka
Po pěti letech se vztah Veroniky a Michala ocitá na křižovatce. Pomůže jim společná dovolená ve Skandinávii oživit a upevnit vztah, anebo se stane konečným potvrzením faktu, že je nečeká společná budoucnost? Neokázalá a neobyčejně přesvědčivá sonda do jednoho partnerského vztahu se odehrává na půdorysu oblíbeného žánru road movie.
Michal a Veronika jsou spolu už pět let a jejich vztah dospěl na křižovatku. V napětí téměř neustálých sporů vychází najevo, jak moc se od sebe jejich povahy a zájmy liší. Studentka psychologie Veronika si chce své mládí užít a bavit se, Michal už pracuje a jeho představy o vzájemném soužití jsou spíše starosvětsky konvenční. V touze udělat Veronice radost a snad i zachránit jejich vztah proto Michal naplánuje výlet do Skandinávie. Dovolená, která je měla sblížit, se ale od samého počátku nevyvíjí nejlépe a věci dostanou nečekaný spád, když se k nim přidá další Čech na cestách, Šimon. Jeho pohodářsky nespoutaná povaha a lehkomyslný přístup k životu se stanou katalyzátorem všech nahromaděných konfliktů. Ve shodě s vlastním tvůrčím manifestem Green Way klade režisér Jaroslav Fuit ve svém celovečerním debutu důraz především na komorní drobnokresbu postav a autenticitu vyprávění. Jeho road movie je díky tomu neobyčejně působivým záznamem jedinečné obyčejnosti jednoho vztahu.