Oko nad Prahou
Dokumentaristka Olga Špátová ve svém nejnovějším snímku podrobně zaznamenává absurdní peripetie známé kauzy o projektu Národní knihovny, kterou navrhl Jan Kaplický. Ve velmi citlivě poskládaném portrétu nás nechává nahlédnout také do soukromí pražského rodáka a jedné z klíčových postav britské architektury.